پشتیبان مشتری

پاسخ به پرسش های متداول

فروشگاه اینترنتی سی کم
بخش پاسخ به پرسش های متداول

•    چگونه می توانم سفارش خود را ثبت نمایم؟
با مراجعه به صفحه طریقه ثبت سفارش می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنید.
•    چگونه می توانم سفارش خود را عودت دهم؟
با مراجعه به صفحه رویه بازگرداندن کالا می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید.
•    چگونه می توانم در فروشگاه عضو شوم؟
در بالای صفحه بر روی گزینه عضویت کلیک نمائید، اطلاعات مورد نیازی که سایت درخواست کرده است را وارد نمائید و عضویت خود را تکمیل کنید.
•    راه های ارتباطی با فروشگاه اینترنتی سی کم؟
از طریق بخش کاربری و ارسال نامه به مدیر
     از طریق تلفن با شماره های 09119101405
•    چگونه می توانم محصول مورد نظر خود را در فروشگاه پیدا کنم؟
قسمت – محصول مورد نظر خود را جستجو نمائید – می توانید محصول مورد نظر خود را سرچ کرده و آن را بیابید و اینکه با لینکهای موجود در بالای صفحه می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.
•    اگر محصول (مرتبط با عنوان فروشگاه) مورد نظرم را پیدا نکردم چکار باید بکنم؟
در ساعات اداری ( 20-8 ) شنبه تا چهارشنبه و پنجشنبه ها از 8 الی 16 بغیر از ایام تعطیل با شماره های فروشگاه تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
•    آیا من می توانم محصول خود را در فروشگاه سی کم به فروش برسانم؟
بله شما می توانید در صورتی که محصولی مرتبط با عنوان سایت در اختیار دارید، اگر فروشنده، تولید کننده و یا وارد کننده آن کالا هستید، درخواست خود را با شماره 09119101405تماس حاصل نمائید تا زمینه همکاری فراهم گردد.