پشتیبان مشتری

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی کدامند و با ایرانی چه تفاوتی دارد ؟

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی کدامند ؟

دریافت اخبار روزانه سرقت از طلافروشی ها ، بانک‌ها، مراکز تجاری و … همه ما را نگران می‌کند و به فکر یافتن راه چاره‌ای جهت افزایش امنیت منازل و محیط‌های کسب و کارمان می‌اندازد . استفاده از سیستم‌های حفاظتی و امنیتی به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین تجهیزات ، می‌تواند بهترین راه چاره باشد . دزدگیر اماکن می‌تواند افراد را هنگام وقوع سرقت یا هر گونه حرکات مشکوک باخبر سازد ؛ از این رو این روزها استفاده از دزدگیر اماکن نیز مانند استفاده از دوربین‌های مداربسته بسیار رواج یافته است . اما افراد هنگام خرید دزدگیر اماکن انتخاب دزدگیر اماکن ایرانی یا خارجی کمی سردرگم می‌شوند .  

همانطور که پیشتر نیز بیان کردیم امروزه نصب دزدگیر اماکن در منازل و محل‌های کسب و کار افزایش یافته است ؛ از این‌رو شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید دزدگیرهای اماکن فعالیت می کند . برخی از شرکت‌های خارجی موفق شده‌اند تا بهترین برند این دستگاه را تولید و روانه بازار کنند . شرکت‌های مختلف اروپایی ، چینی و ایرانی هستند که تلاش می‌کند با تولید بهترین دزدگیرهای اماکن ، آنها را به بازار عرضه کنند .

معمولاً یکی از مرسوم‌ترین پرسش‌هایی که در انتخاب دزدگیر مطرح می‌شود ، این است که بهترین برند خارجی دزدگیر اماکن کدام است ؟ قاعدتاً نمی‌توان به این پرسش به سادگی پاسخ داد . از طرف دیگر برندهای معتبر زیادی هستند که در سراسر دنیا در زمینه تولید دزدگیر اماکن مرغوب و باکیفیت فعالیت می‌کنند . انتخاب از میان این برندها اقدام ساده‌ای نیست . در این بخش به برخی از بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی اشاره می‌کنیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری پیش از خرید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این برندها شامل موارد زیر می‌شود :

 

 

برند فایروال

فایروال یکی از بهترین برندهای دزدگیر اماکن خارجی است که در زمینه تولید سیستم‌های امنیتی فعالیت می‌کند . می‌توان فایروال را یک برند اصیل و کاردرست معرفی کرد . یکی از محصولات این برند که مدل F10 است ، این محصول جزو دستگاه‌های حفاظتی است که در ایران از آن استفاده می‌شود . دلیل استقبال از این برند دزدگیر اماکن را می‌توان امکانات زیاد و نصب راحت آن بیان کرد . برخی از ویژگی های دزدگیر اماکن فایروال شامل موارد زیر می‌شود :

قابلیت ثبت و ضبط دو پیام مجزا از هم جهت اعلام حریق یا سرقت

قابلیت اطلاع رسانی سریع به مدیر در مواقع لزوم

قابلیت کنترل ۷ وسیله برقی با ۷ رله مخصوص آن‌ها

مجهزبه ساعت دیجیتال تاریخ شمسی و روزهای هفته

امکان دریافت صدای قوی و حساس

مدیر می‌تواند ریموت کنترل را به وسیله پیام کوتاه حذف کند و نوع ریموت را انتخاب نماید .


برند ANIK

برند ANIK یکی دیگر از بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در ایران شروع کرد . برای نخستین بار این رنگ در سال ۱۳۸۷ سیستم تلفن کننده سیم کارتی خود را با نام آنیک ثبت نمود . برخی از ویژگی‌هایی که موجب شده است این برند به یکی از بهترین برندهایی دزدگیر اماکن تبدیل شود ، عبارت است از :

۲۰ کد متفاوت روی هر کانال

مجهز به نرم‌افزار دو طرفه

مجهز به دو خروجی قابل کنترل و تماس صوتی

فرکانس کاری ۳۱۵

قابلیت ارسال پیامک

دارای حافظه با قابلیت ثبت شماره تلفن

امکان برقراری تماس توسط سیم کارت و تلفن ثابت

امکان اتصال به صفحه کلید

امکان گزارش ورود و خروج محرمانه

امکان نام گذاری هر زون به صورت مجزا

مجهز به ۱۰ عدد ریموت

اعلام قطعی تلفن

امکان اعلام قطع برق شهر

مجهز به دو خروجی قابل کنترل و تماس صوتی

یک زون بی‌سیم و چهار زون با سیم

 

برند پارادوکس

اگر شما تمایل دارید یکی از بهترین دزدگیرهای اماکن خارجی را خریداری کنید ، انتخاب برند پارادوکس می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد . پارادوکس یک برند کانادایی است . انواع امکانات و قابلیت‌ها را در تولید محصولات خود به کار گرفته است . این دزدگیر ، در ایران جزو پرطرفدارترین دزدگیرهایی است که در سازمان‌ها و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد . دزدگیر پارادوکس ۳۲ زون بی‌سیم و دو زون باسیم دارد . به همین دلیل می‌تواند حدود ۳۲ کاربر آن را از راه دور کنترل نمایند . البته بهتر است بدانید قیمت این دزدگیر خارجی کمی نسبت به محصولات ایرانی بالاتر است. اما با توجه به کیفیت فوق العاده که دارد ، می‌توان گفت ارزش پرداخت این هزینه را دارد .

 

 

برند کلاسیک

یکی از معروف ترین و شناخته شده‌ترین برندهای دزدگیر اماکن خارجی ، کلاسیک است . این کمپانی سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید دزدگیر و تجهیزات امنیتی دارد . یکی از جدیدترین مدل هایی که این کمپانی به تازگی ارائه داده است ، مدل Z4 UlTRA  است . این مدل یکی از از پرفروش‌ترین دستگاه‌های حفاظتی در سراسر جهان است . از جمله مزایای این دزدگیر می‌توان به نصب آسان و امکانات زیاد آن اشاره کرد . برخی از ویژگی‌های دزدگیر اماکن کلاسیک شامل موارد زیر می‌شود :

مجهز به سیستم رمز ۶۴ بیتی با قابلیت تغییر رمز

دارای اپلیکیشن موبایل برای ios و اندروید

امکان نظارت بر وضعیت دستگاه و وضعیت برق شهر دریافت پیامک

قابلیت دریافت گزارش توسط پیامک

مجهز و سیستم هشدار هوشمند برای پدال (آژیر و پیامک)

امکان نظارت مرکزی بر دستگاه

معرفی دزدگیر کلاسیک

برند Silex

یکی دیگر از بهترین برندهای دزدگیر اماکن خارجی ، Silex   است . می‌توان این برند را یکی از قدیمی‌ترین برندهای دزدگیر معرفی کرد که بیش از فعالیت در حوزه تولید دزدگیر اماکن ، دزدگیرهای اتومبیل نیز تولید کرده است . برخی از ویژگی‌های دزدگیر اماکن Silex عبارت است از :

دارای ۵ زون و تنظیم هر زون به ۸ حالت

امکان اعلام خطر توسط سیم کارت و خط ثابت

امکان تعیین حداکثر ۴ ادمین و حداکثر ۴ مخاطب برای تماس

امکان ضبط ۹۹ حادثه گذشته به همراه ساعت و تاریخ آن‌ها

قابلیت نصب سنسور بی سیم MHZ 433/92 همراه با قابلیت اعلام هشدار ولتاژ باتری

امکان اعلام قطع برق یا کاهش میزان شارژ باتری

امکان ضبط پیام تا ۲۴ ثانیه و ۴ پیام مجزا برای هر نوع از هشدار

تنظیمات گوناگون برای راه ها

قابلیت تعیین سطح دسترسی برای کاربران

قابلیت بی صدا کردن سیستم هشدار و تک آژیر

امکان کنترل سیستم توسط اپلیکیشن موبایل

مجهز به ریموت لنکس

 

 

برند GMK

برند GMK موفق شد در سال ۱۳۸۵ مجوز رسمی کار خود را در ایران دریافت نماید . اکنون بیش از ۵۰۰ نمایندگی این برند در سراسر کشور وجود دارد که این موضوع خود بیانگر محبوبیت برند GMK در ایران است . اما نصب این دزدگیر اماکن مانند سایر دزدگیرهای خارجی دیگر نیست . اما می‌توان گفت این دزدگیر علاوه بر امکانات کلی دزدگیرهای قبلی ، امکانات جانبی جالب دیگری نیز دارند . برخی از امکانات منحصر به فرد بهترین دزدگیر اماکن خارجی برند GMK شامل موارد زیر می‌شود :

اطلاع‌رسانی و و ارسال گزارش محرمانه در صورت ورود و خروج غیرمجاز افراد

دارای چندین پیام متنی فارسی

امکان فعال و غیرفعال نمودن ۵ وسیله برقی متفاوت ، باز کردن درب منزل با پیام کوتاه و یا ریموت ، غیر فعال یا فعال کردن دو منطقه مجزا از یکدیگر با یک دستگاه

قابلیت شارژ سیم کارت و مشاهده میزان شارژ توسط صفحه کلید و پیامک

کنترل کل سیستم‌های ریموت ، کی پد ، پیام کوتاه ، تلفن همراه

امکان نمایش آنتن دهی روی دستگاه

مجهز به ۵ زون بی سیم و باسیم

اعلام هشدار قطع و وصل برق توسط پیامک

امکان ضبط پیام به مدت ۲۰ ثانیه جهت اعلام سرقت

اعلام زمان تحریم شده توسط پیامک

دارای سیستم حفاظت SP

مجهز به ۱۰ حافظه تماس گیرنده

تعریف یک زون باسیم و ۱ زون بی سیم در صورت استفاده از پدال که با این تنظیم تنها با یک بار تحریک فقط تماس گرفته میشود و یا اینکه پیام کوتاه ارسال می گردد .

لطفاً جهت اخذ مشاوره تخصصی رایگان در حوزه فروش و نصب کرکره برقی اتوماتیک و سایر سیستم های حفاظتی با متخصصین گروه امنیتی سی کم تماس حاصل نمایید .

شماره تماس : 09119101405

با مدیریت آقای ذبیحی

پست های اخیر

کرکره برقی در بابلسر
متنی مختصر راجع به کرکره برقی و اجزا و انواع آن
کرکره برقی در جویبار
کرکره برقی در فریدونکنار
کرکره برقی در ایزد شهر
کرکره برقی در محمودآباد
کرکره برقی در کیاکلا
دزدگیر اماکن در فریدونکنار
دزدگیر اماکن در ایزدشهر
دزدگیر اماکن در کیاکلا