پشتیبان مشتری

بهتزین دزدگیر اماکن ایرانی

بهتزین دزدگیر اماکن ایرانی

دزدگیر منزل کلاسیک Z4 ULTRA 64 PRO

 


دزدگیر منزل کلاسیک یکی از معروفترین و با کیفیت ترین دزدگیر های ایرانی است که سالهاست در ایران فعالیت دارد . کلاسیک Z4 یک دزدگیر ساده است که برای کامل شدن نیاز به تلفن کننده سیمکارتی و یا شهری دارد . از مهمترین ویژگی های دزدگیر کلاسیک امنیت ریموت آن است که با سیستم کد دهی تراکد و گیگا کد بالاترین سطح امنیت را در بین دزدگیر های اماکن در ایران دارد .  دزدگیر اماکن کلاسیک  دارای 4 زون می باشد که می توان به آن چشمی با سیم و یا مگنت و انواع سنسور های دزدگیر را به آنها وصل نمود . همچنین این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگاهرتز پشتیبانی می نماید که پیشنهاد کلاسیک برای این چشمی دیزدگیر وایرلس Fox2 می باشد .

با اتصال این دزدگیر به تلفن کننده سیم کارت خور G1 قابلیتهایی اضافه می شود که بسیار کاربردی است که مهمترین آن فعال و غیر فعال کردن دزگیر اماکن از راه دور به وسیله تلفن همراه از طریق SMS یا اپ اختصاصی کلاسیک می باشد . قابلیت دیگر که می توان از آن نام برد دارا بودن 4 رله جداگانه است که می توان فرمانهای جداگانه ای به دستگاههای برقی محل نصب دزدگیر ارسال کرد. به طور مثال می توان درب برقی دفتر یا محل کار را از راه دور باز نمود .
 

مزایای استفاده از دزدگیر کلاسیک

کیفیت بالا : دزدگیر منزل برند کلاسیک با استفاده از بهترین قطعات و تکنولوژی ها به جذب مشتریان خود می پردازد .

طراحی زیبا و صرفه‌جویی در فضا : طراحی زیبای دزدگیر خانه کلاسیک ، این دستگاه را به یکی از محبوب ترین مدل ها در دنیا تبدیل کرده است .

قابلیت کنترل از راه دور : یکی دیگر از ویژگی‌هایی که دزدگیر خانه برند کلاسیک را از سایر برندهای دزدگیری متمایز می‌کند ، قابلیت کنترل از راه دور آن است .

پشتیبانی و خدمات پس از فروش : شرکت تولید کننده این دستگاه با ارائه خدمات پس از فروش ، مشتریان خود را در هر زمانی که نیاز دارند بهره‌مند از ویژگی‌های خود می‌کند .

 مشخصات فنی     

 سیستم رمز64 بیتی با رمز متغیر(GIGACODE)
امکان ست کردن 15 چشم یا مگنت بیسیم با قابلیت آدرس دهی
ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریق G1 ULTRA
امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامک
ست کردن 15 ریموت با قابلیت آدرس دهی
نظارت مرکزی بر دستگاه (مناسب سازمانهایی با شعبات متعدد)
برنامه موبایل جهت گوشی های Apple و Android

لطفاً جهت اخذ مشاوره تخصصی رایگان در حوزه فروش و نصب کرکره برقی اتوماتیک و سایر سیستم های حفاظتی با متخصصین گروه امنیتی سی کم تماس حاصل نمایید .

شماره تماس : 09119101405

با مدیریت آقای ذبیحی 

پست های اخیر

کرکره برقی در بابلسر
متنی مختصر راجع به کرکره برقی و اجزا و انواع آن
کرکره برقی در جویبار
کرکره برقی در فریدونکنار
کرکره برقی در ایزد شهر
کرکره برقی در محمودآباد
کرکره برقی در کیاکلا
دزدگیر اماکن در فریدونکنار
دزدگیر اماکن در ایزدشهر
دزدگیر اماکن در کیاکلا