پشتیبان مشتری

نحوه نصب دزدگیر اماکن

نحوه نصب دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یک سیستم حفاظتی و امنیتی می باشد که برای مغازه ها ، فروشگاه ها ، منازل ، ویلا مورد استفاده قرار می گیرد . وظیفه ی اصلی دزدگیر اماکن تشخیص ورود افراد غیر مجاز می باشد . یکی از نکات مهمی که هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه کنید این است که دزدگیر اماکن به تنهایی کاربرد ندارد و حتما به همراه آن باید سنسور نیز خریداری شود . هشدار سازی دزدگیر اماکن از طریق صدای آژیر و در بعضی مدل ها تماس و پیامک امکان پذیر می باشد . برای افرادی که صاحب خانه و یا ویلا در مکان های دور هستند توصیه می شود از دزدگیر اماکن های سیمکارتی استفاده کنند تا علاوه بر اطلاع رسانی از طریق صدای اژیر ، با شما نیز تماس گرفته شود . سنسور های دزدگیر اماکن دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام کارایی متفاوتی دارد . از سنسور های این دزدگیر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سنسور حرکتی

دتکتور دود

شوک سنسور یا سنسور ضربه

سنسور مگنت

سنسور حرکتی

وظیفه سنسور حرکتی تشخیص حرکت غیر مجاز می باشد و با کوچکترین حرکت هر موجود زنده ای این سنسور فعال می شود و به دزدگیر اماکن سیگنال می فرستد و آژیر به صدا در می آید . از سنسور حرکتی هم در محیط داخلی و هم محیط خارجی منازل استفاده می کنند .

دتکتور دود

سنسور دود همانند نگهبان در ساختمان عمل می کند . خیلی از ساختمان ها به دلیل نشتی گاز باعث ایجاد خسارت های مالی و جانی شده اند . برای جلوگیری از این اتفاقات شما می توانید از سنسور دود استفاده کنید تا با کوچکترین نشتی گاز با فعال شدن سنسور شما آگاه شوید .

سنسور ضربه

وظیفه سنسور ضربه تشخیص کوچکترین ضربه می باشد . از این وسیله بیشتر برای درب های شیشه ای و پنجره ها استفاده می کنند . با وارد شدن کوچکترین ضربه به پنجره ها سنسور فعال می شود و آژیر دزدگیر اماکن به صدا در می آید .

سنسور مگنت

از سنسور مگنت برای لای در،پنجره ها ، کمد ها و … استفاده می کنند . این مگنت ها هنگام بسته بودن درب ، بر روی هم قرار میگیرند و با باز شدن درب ها ، این مگنت ها از هم فاصله میگیرند و به دزدگیر اماکن سیگنال می فرستند و آژیر به صدا در می آید . تمامی سنسور های گفته شده ، به تنهایی کاربردی ندارند و باید به همراه دزدگیر اماکن تهیه و خریداری شوند . اگر نمی دانید کدام سنسور ها مناسب خانه ی شما می باشند و به کدام سنسور بیشتر احتیاج دارید می توانید با کارشناسان گروه امنیتی سی کم تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند . شماره تماس مجموعه سی کم 09119101405 می باشد . برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید . 

پیشنهاد میکنیم فرایند نصب دزدگیر اماکن را به این صورت پیش برود :

خرید پک دزدگیر

جا یابی چشمی ها ، پنل و کابل کشی

نصب پنل مرکزی و نصب چشم ها

 چک کردن اتصالات

راه اندازی سیستم

نکات نصب دزدگیر اماکن

 

 

شرایط مکان مورد نیاز برای نصب دستگاه مرکزی دزدگیر عبارت از این موارد :

1 _  مکان گرم و مرطوب نباشد ، رو به حرارت و یا پنجره و چراغ قوی نباشد .

2 _  امکان اتصال به برق و یا پریز برق وجود داشته باشد .

3 _ مکان نصب به راحتی در دسترس نباشد که بتوان آن را دستکاری نمود .

4 _  نزدیک ترین فاصله نسبت به سنسور ها و هشدار دهنده ها را داشته باشد . ( مرکز ترین حالت ممکن باشد . )

5 _  امکان ورود کابل های ورودی و خروجی سنسور ها و آژیر ها به مکان نصب وجود داشته باشد .

6 _  در مکانی نصب شود که ریموت کنترل از پشت درب ورودی عمل کند و برد کافی داشته باشد .

7 _  در صورتی که پنل سیم کارتی نصب می شود ، مکان نصب دزدگیر آنتن کافی داشته باشد .

نصب سنسور در پنل

نصب سنسور و اتصال سنسور ها به پنل مرکزی دزدگیر یکی از مواردی است که جهت اتصال سنسور ها اعم از چشم الکترونیک و انواع سنسور های دیگر انجام می شود .

نصب باطری در پنل دزدگیر

در صورت قطعی برق با استفاده از باطری مخصوص دزدگیر سیستم اعلان سرقت فعال باقی می ماند . ( در بسیاری از دزدگیر ها در صورت قطع برق پیام قطع برق ارسال خواهد شد . )

نصب اسپیکر دزدگیر

اسپیکر دزدگیر از بخش های هشدار دهنده ی صوتی دزدگیر است که صدای بسیار زیاد ایجاد می کند که موجب فرار سارق میشود و اطلاع از وقوع سرقت می کند . 

نصب پیزو الکتریک

معمولا هر پنل دزدگیر مجهز به هشدار دهنده های صوتی و نوری هستند . دو نوع هشدار دهنده صوتی اصلی جهت دستگاه دزدگیر در بازار موجود است . ( اسپیکر با صدای بم و همچنین پیزو با صدای زیر) . 

لطفاً جهت اخذ مشاوره تخصصی رایگان در حوزه فروش و نصب کرکره برقی اتوماتیک و سایر سیستم های حفاظتی با متخصصین گروه امنیتی سی کم تماس حاصل نمایید .

شماره تماس : 09119101405

با مدیریت آقای ذبیحی

پست های اخیر

کرکره برقی در بابلسر
متنی مختصر راجع به کرکره برقی و اجزا و انواع آن
کرکره برقی در جویبار
کرکره برقی در فریدونکنار
کرکره برقی در ایزد شهر
کرکره برقی در محمودآباد
کرکره برقی در کیاکلا
دزدگیر اماکن در فریدونکنار
دزدگیر اماکن در ایزدشهر
دزدگیر اماکن در کیاکلا