پشتیبان مشتری

قیمت بهترین مارک کرکره برقی

قیمت بهترین مارک کرکره برقی

قیمت بهترین مارک موتور کرکره برقی بر چه اساسی تعیین می شود ؟

 

 

عوامل بسیار زیادی بر قیمت بهترین مارک کرکره برقی موثر هستند . یکی از عوامل موثر نوع موتور کرکره برقی است . موتورهای کرکره برقی موجود در بازار ، در دو نوع ساید و توبولار موجود هستند . از موتورهای توبولار برای کرکره های سبک وزن استفاده می کنند . قیمت این نوع موتورها نسبت به موتورهای ساید ارزان تر است . در حالی که موتورهای ساید جزء قوی ترین موتورهای کرکره برقی به حساب می آیند . استفاده از موتورهای ساید برای مکان های با تردد بالا بسیار مناسب است .

 

 

از دیگر عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی نوع تیغه آن است . از عوامل تعیین کننده قیمت تیغه کرکره برقی می توان به نوع عایق ، جنس ، اندازه و رنگ آن اشاره کرد . پرکاربردترین جنس تیغه های کرکره برقی شامل فولاد ، پلی کربنات و آلومینیوم است . تیغه های آلومینیومی وزن سبکی دارند و این ویژگی آن ها در افزایش طول عمر موتور کرکره برقی موثر است . استحکام تیغه های فولادی بسیار زیاد است . از دیگر عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی سایز و اندازه آن است . سایز کرکره برقی با توجه به نوع کاربری که دارد متفاوت است ، که در نهایت بر قیمت کرکره برقی موثر خواهد بود .

استفاده از تیغه های با کیفیت در موتورهای کرکره برقی گروه  امنیتی سی کم 

بهترین مارک کرکره برقی ، مارکی است که در ساخت آن از تیغه های با کیفیت استفاده شده باشد . گروه امنیتی سی کم  با استفاده از تیغه های با کیفیت توانسته است ، طول عمر و کارایی موتورهای کرکره برقی خود را افزایش دهد . تیغه های با کیفیت بکار رفته در ساخت موتورهای کرکره برقی نایس سبب عملکرد بهتر موتور شده است . گروه امنیتی سی کم از تیغه های مختلفی از قبیل آلومینیوم ، فولاد و پلی کربنات در ساخت موتورهای کرکره برقی استفاده می کند . هر کدام از تیغه ها کارایی مخصوص به خود را دارند . تیغه باید با نوع مصرف کرکره برقی تناسب داشته باشد . در اینصورت موتور کرکره برقی بهترین کارایی را خواهد داشت . از طرفی تیغه مناسب ، طول عمر و دوام موتور کرکره برقی را افزایش خواهد داد .

واردات انواع موتورهای ساید با گارانتی جهانی در ایران

گروه امنیت سی کم برای جلب رضایت مشتریان خود ، انواع برندهای خارجی موتورهای ساید را با گارانتی وارد می کند . شرکت سایبان با ارائه موتورهای ساید با کیفیت توانسته است ، رضایت مشتریان خود را به دست آورد . شما می توانید از کارایی موتورهای با کیفیت برندهای مطرح دنیا نهایت استفاده را ببرید . موتورهای ساید با کیفیت در کنار بهترین مارک کرکره برقی تا سال های زیاد نیازی به تعمیر و یا تعویض نخواهند داشت . 

توان و قدرت بالای موتورهای ساید برای کرکره های برقی

موتورهای ساید از توان و قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و از پر قدرت ترین موتورهای کرکره برقی به حساب می آیند . از این نوع موتورها برای مصارف صنعتی و تجاری استفاده می کنند . این نوع موتورها برای درب های با وزن بالا قابل استفاده هستند . موتورهای ساید به گونه ای طراحی شده اند که در گذر زمان کاهشی در عملکرد آن ها ایجاد نخواهد شد . شما می توانید به مدت زمان طولانی از کارایی و کیفیت موتورهای ساید برای بهترین مارک کرکره برقی بهره مند شوید .

لطفاً جهت اخذ مشاوره تخصصی رایگان در حوزه فروش و نصب کرکره برقی اتوماتیک و سایر سیستم های حفاظتی با متخصصین گروه امنیتی سی کم تماس حاصل نمایید .

شماره تماس : 09119101405

با مدیریت آقای ذبیحی

پست های اخیر

کرکره برقی در بابلسر
متنی مختصر راجع به کرکره برقی و اجزا و انواع آن
کرکره برقی در جویبار
کرکره برقی در فریدونکنار
کرکره برقی در ایزد شهر
کرکره برقی در محمودآباد
کرکره برقی در کیاکلا
دزدگیر اماکن در فریدونکنار
دزدگیر اماکن در ایزدشهر
دزدگیر اماکن در کیاکلا