پشتیبان مشتری

کرکره برقی در خزرشهر

کرکره برقی در خزرشهر

شهرک خزر شهر یک شهرک ساحلی در استان مازندران است . این شهرک در کیلومتر ۶ جاده بابلسر به فریدونکنار قرار دارد . خزرشهر شامل دو بخش خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی است . خزرشهر شمالی سمت دریا و خزرشهر جنوبی دقیقاً روبروی خزرشهر شمالی در آن سوی جاده مابین بابلسر و فریدونکنار قرار دارد . خزرشهر ، دریاکنار و خانه دریا سه شهرک ویلایی در مازندران هستند که اکثر مالکین آن بومی نیستند و ایام تعطیل شلوغ و در سایر ایام خلوت هستند . همچنین امکان ورود به‌ شهرک صرفاً از طریق هماهنگی با مالک و داشتن کارت ورود امکان‌پذیر است . خزرشهر به علت گردشگری بودن در حاشیه جاده اصلی خود دارای فروشگاه‌ها و مراکز خرید برند متعددی است که این شهرک با چسبیده بودن به جاده اصلی ، ساده‌ترین دسترسی را برای ساکنین به مناطق ذکر شده فراهم می‌آورد . با این حال به علت موقعیت مکانی مناسب شهرک ، فاصله تا دریا نیز بسیار کم بوده و به راحتی می‌توان از طبیعت و امکانات ساحلی شمال برخوردار شد . خزرشهر شمالی دارای خیابان‌های ساحلی است و مثل شهرک‌های دیگر در فصل تابستان و عید شلوغ و در پاییز و زمستان خلوت‌تر است . امکانات رفاهی آن کامل است ، دارای پارک ، زمین بازی  ( ۲ زمین تنیس آسفالت ، یک زمین والیبال و یک زمین فوتبال و ۲ حلقه بسکتبال ) ، فضای سبز کیفی عالی ، کافی شاپ و  … است . خزرشهر جنوبی با یک پل عابر پیاده به قسمت شمالی متصل است . خزرشهر شمالی دارای یک ساحل زیبا ( معروف به سی ساید ) است که در این قسمت ساحلی بیشتر رستوران‌ها و کافه‌ها وجود دارند . ورود به شهرک خزرشهر نیازمند کارت ورود است و برای عموم آزاد نیست و تنها مالکان یا مهمانان  آنان با هماهنگی  آنان امکان ورود دارند  .

تاریخچه
خزرشهر از اولین شهرک‌هایی است که در حاشیه دریای خزر پس از شهرک دریاکنار پیش از انقلاب ساخته شده‌ است . پس از افتتاح جاده هراز در اوایل دهه چهل شمسی با توجه به نزدیکی استان مازندران به تهران ، شهرک دریاکنار در بابلسر و در ساحل دریای خزر تأسیس شد به دلیل استقبال مردم ، فکر احداث شهرکی دیگر در همان حوالی در ذهن مشاورین اشرف پهلوی به وجود آمد و اولین قدم‌ها برای تعیین مکان مناسب با همان مشخصات دریاکنار برداشته شد و شهرکی بنام شهرک خزرشهر نامگذاری شد و از سال ۱۳۴۲ اولین کلنگ شهرک و پیاده کردن نقشه آن و تفکیک قطعات آغاز و اجرا گردید . همایون صنعتی زاده از بنیان‌گذاران اصلی خزرشهر است .

 

در چند سال اخیر کم کم کرکره های دستی جای خود را به کرکره های اتوماتیک برقی داده اند و در حال حاضر تقریباً 80 درصد اماکن تجاری از کرکره برقی اتوماتیک در بابلسر استفاده می کنند . کرکره های برقی انواع مختلفی دارند که در ادامه در موردشان توضیح خواهیم داد . 

 

 

 انواع کرکره برقی در خزر شهر :

 کرکره برقی خانگی در خزر شهر :

معمولاً کرکره های برقی خانگی در خزر شهر  از نوع آلومینیومی می باشند که با فوم پر می شوند . استحکام این نوع کرکره ها در مقایسه با کرکره پارکینگی کمی ضعیفتر می باشد و آیتم های تنظیم خررشهر ، ایمنی مکان و نیز عایق بودن را فراهم می کنند .

 کرکره پارکینگی در خزر شهر  :

از مزایای این نوع کرکره برقی می توانیم به ایمنی بالا ، استحکام خوب ، اشاره کرد . با نصب کرکره پارکینگی در خزر شهر  فضایی را جهت باز و بست درب از دست نخواهید داد و می توانید خودروی خود را با فاصله کمتری نصب به درب پارک کنید . همچنین نگرانی بابت برخورد خودرو به درب نیز ندارید .

 

 

 کرکره تجاری در خزر شهر  :

کرکره های تجاری مخصوص کسب و کار هایی مانند فروشگاه ها ، مجتمع ها ، شرکت ها ، و دیگر اماکن تجاری می باشد . این نوع کرکره ها دارای امنیت بسیار بالای است که می تواند جلوس سرقت را بگیرد . انواع مختلفی مانند پلی کربنات شفاف ، کرکره برقی رول گیتر ، کرکره برقی چهار سانتی ، کرکره برقی آکرول و … از کرکره های برقی تجاری در خزر شهر می باشد . هرکدام از این انواع پس از بررسی محیط و نیاز شما به تشخیص کارشناس فنی ، می تواند از طرف شرکتگروه امنیتی سی کم  پیشنهاد و پیاده سازی شود .

 

 

کرکره پنجره برقی در خزر شهر  :

با استفاده از کرکره پنجره اتوماتیک برای ساختمان خود در خزر شهر  می توانید علاوه بر زیبایی ساختمان ، از مزایای زیر نیز استفاده نمائید .

_ امنیت بسیار بالا در برابر ورود سارقین

_ زیبایی هرچه تمام تر نسبت به حفاظ های معمولی

_ متحرک بودن و استفاده از بابلسر و نیز ویوی بیرون ویلا

_ جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل و پنجره

این نوع کرکره ها حتی می توانند برای تراس و بالکن هم مورد استفاده قرار گیرند تا در زمان خروج از ویلا بتوانید کرکره های تراس و بالکن را ببندید تا از ورود سارقین از طریق تراس جلوگیری شود . 

 کرکره برقی کارخانه ، سوله و انبار در خزر شهر  :

این نوع از کرکره ها جایگزین در های اهنی ریلی و لولایی می شوند که هم فضای بسیار کمی اشغال می کنند و نیز مشکلات خرابی ریل و … را نیز حل کرده است .

 مزایای نصب کرکره برقی در خزر شهر :

_ وزن سبکتر نسبت به کرکره های دستی

_ سهولت باز و بست فقط با استفاده از ریموت

_ ظاهر بسیار شیک و زیبا

_ قابل استفاده برای درب ورودی آپارتمان ها، پنجره ساختمان و بالکن و…

_ شستشوی بسیار ساده و راحت کرکره های برقی

_ ضد سرقت و دارای امنیت بسیار بالا

_ تنوع در رنگ و جنس تیغه ها

_ ضد پوسیدگی و زنگ زدگی

_ قابل نصب و اجرا در ابعاد مختلف

 تنوع رنگی کرکره برقی در خزر شهر :

تیغه های کرکره برقی در خزر شهر  دارای تنوع رنگی بسیار مطلوبی هستند که می توان از آنها با توجه به سلیقه و رنگ محیط کارفرما استفاده کرد .

جنس تیغه کرکره برقی :

انواع مختلفی از جنس تیغه کرکره برقی در خزر شهر  وجود دارد که بطور کلی می توان آن ها را به 3 دسته تقسیم کرد :

_ تیغه کرکره آلومینیوم

_ تیغه کرکره پلی کربنات (شفاف)

_ تیغه کرکره فولادی (گالوانیزه)

 تیغه کرکره ها از نظر ضخامت نیز به 2 نوع تقسیم می گردند :

1 . تیغه تک جداره و دو جداره

2 . تیغه فوم دار : در این نوع کرکره ها ، فوم موجود در تیغه ها باعث تولید سر و صدای کمتری هنگام باز و بست کرکره خواهد شد .

خدمات شرکت گروه امنیتی سی کم در نصب کرکره اتوماتیک در خزر شهر 

شرکت گروه امنیتی سی کم  مجری نصب انواع کرکره برقی اتوماتیک در خزر شهر ، آماده ارائه خدمات به شما خریداران محترم می باشد . این شرکت با تجربه چندین ساله خود در زمینه کرکره برقی در خزرشهر ، توانسته نیاز مشتریان خود را برآورده سازد و رضایت آن ها را جلب نماید . برخی از خدماتی که این شرکت را از سایر رقبا متمایز می سازد  :

_ گارانتی بی قید و شرط پس از خرید و نصب کرکره برقی اتوماتیک در خزر شهر 

_ کیفیت بالای محصولات و تجهیزات کرکره اتوماتیک در خزر شهر 

_ کیفیت عالی نصب کرکره برقی هوشمند توسط تکنسین متخصص

_ اجرای پروژه کرکره برقی در اسرع وقت

_ کمترین تخریب در عملیات نصب کرکره اتوماتیک و … می باشد .

_ آریا ایمن در حال حاضر در زمینه کرکره برقی خدماتی ارائه نمی دهد .

برند هایی کرکره برقی اتوماتیک در خزر شهر 

امروزه علاوه بر برند های زیادی که در حیطه ی دستگاه سانترال کرکره برقی در خزر شهر  موجود است ، جنس تیغه های متفاوتی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرند که شرکت آریا ایمن با توجه به خدمات ، گارانتی ، قیمت ، کیفیت و … می تواند برند های ایتالیایی ، آلمانی ، اسپانیایی ، چینی و ایرانی را پیشنهاد دهد . که هرکدام از این برند ها دارای نقاط مثبت و منفی با امکانات متفاوتی هستند که بسته به شرایط محیط و نوع درب ورودی و همچنین نیازهای مشتری ، توسط کارشناسان فنی گروه امنیتی سی کم  پیشنهاد می شود .

 نصب کرکره اتوماتیک ریموت دار در خزر شهر 

پیاده سازی درست نصب کرکره برقی در بابلسر تبدیل به یکی از بزرگترین مشکلات مشتریان شده است . دقت داشته باشید که نصب کرکره اتوماتیک در خزر شهر کاری بسیار تخصصی و دارای پیچیدگی های مختص به خود است . با توجه به تجربیاتی که در بیش از 10 سال اخیر در زمینه نصب کرکره برقی در خزر شهر داشتیم ، می توانیم با اطمینان بگوئیم که بیش از 50 درصد خرابی های کرکره برقی اتوماتیک در خزر شهر ناشی از نصب نادرست توسط افراد متفرقه می باشد . لذا تکنسین اجرایی شرکت گروه امنیتی سی کم  در زمینه ی نصب و پشتیبانی کرکره برقی اتوماتیک ، بسیار دقیق ، تخصصی و کاملاً پاسخگو عمل می کنند .

 قیمت کرکره برقی اتوماتیک یا همان کرکره ریموت دار در خزر شهر 

کلیه ی محصولات ارائه شده توسط شرکت گزوه امنیتی سی کم ، توسط شرکت های وارد کننده قیمت گذاری می شوند ، بنابراین شما عزیزان می توانید بهترین محصولات را با کمترین قیمت ( طبق لیست شرکت وارد کننده ) تهیه فرمائید . قیمت فروش کرکره برقی اتوماتیک در خزر شهر  با توجه به برند دستگاه ، نوع تیغه ، گارانتی ، و … متغیر می باشد . شما می توانید برای اطلاع از قیمت های کرکره کنترلی درخزر شهر و همچنین مشاوره رایگان در حیطه ی کرکره برقی اتوماتیک در خزر شهر ، با شماره های مندرج در وب سایت شرکت گروه امنیتی سی کم  تماس حاصل فرمائید .

 گارانتی دستگاه کرکره برقی در خزر شهر

کلیه ی محصولات پیشنهادی ما دارای گارانتی های معتبر و پاسخگو می باشند که توسط تکنسین گروه امنیتی سی کم  اجرا خواهند شد ، تا شما همراهان گرامی گارانتی را به بهترین شکل ممکن در محل خود تحویل بگیرید . چنانچه قصد خرید کرکره برقی اتوماتیک در خزر شهر  را دارید ، با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فنی ما خدمات لازم را به شما ارائه دهند . این کارشناسان دارای مهارت و دانش کافی جهت پیشنهاد بهترین انتخاب برای شما می باشند .

مشاوره رایگان در خصوص کرکره اتوماتیک در خزر شهر 

امروزه انواع مختلف با برندهای متفاوتی در حیطه ی کرکره برقی در خزر شهر موجود می باشد که با توجه به نوع تیغه ها ، برند دستگاه سانترال و موتور کرکره برقی ، وزن ، ابعاد و … می بایست توسط تکنسین اجرایی آنالیز شده و موارد دقیقی به مشتریان پیشنهاد شود ، تا مشتریان عزیز بتوانند یک پکیج بدون دردسر خریداری نموده و از آن لذت ببرند .  کارشناسان فنی گروه امنیتی سی کم می توانند بهترین مشاوره را بصورت کاملاً رایگان در اختیار مشتریان گرامی قرار داده تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند .

مراحل فروش و نصب کرکره برقی در خزر شهر :

_ مشاوره رایگان بررسی نیاز شما و ارائه راهکار

_ ارسال پیش فاکتور

_ هماهنگی تاریخ نصب

_ اعزام کارشناس جهت نصب و راه اندازی کرکره اتوماتیک برقی در محل شما

_ بررسی نهائی و تحویل سیستم به کارفرما

لطفاً جهت اخذ مشاوره تخصصی رایگان در حوزه فروش و نصب کرکره برقی اتوماتیک و سایر سیستم های حفاظتی با متخصصین گروه امنیتی سی کم تماس حاصل نمایید .

شماره تناس : 09119101405

با مدیریت آقای ذبیحی 

پست های اخیر

کرکره برقی در بابلسر
متنی مختصر راجع به کرکره برقی و اجزا و انواع آن
کرکره برقی در جویبار
کرکره برقی در فریدونکنار
کرکره برقی در ایزد شهر
کرکره برقی در محمودآباد
کرکره برقی در کیاکلا
دزدگیر اماکن در فریدونکنار
دزدگیر اماکن در ایزدشهر
دزدگیر اماکن در کیاکلا