پشتیبان مشتری

برند جک جینوس و تیتان چیست ؟

برند جک جینوس و تیتان چیست ؟

برند جک پارکینگی : برند جنیوس

 

 

این کمپانی در طراحی تا تولید جک های برقی مطابق با استانداردهای اروپایی استفاده کرده و توانسته محصولات زیادی را ارائه دهد . محصولات شرکت جنیوس کاملا در مسیر فناوری روز بوده و کیفیت قطعات یکی از اولویت های اصلی این برند می باشد . جنیوس در انواع مدل های تک لنگه، دو لنگه و کشویی فعالیت می کند . از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به جک فک دارد و از نظر قیمت کمی مناسب تر از فک است .

قیمت جک جنیوس :

قیمت جک برقی جنیوس در رده جک های نسبتاً گران است . متریال به کار رفته در محصولات جنیوس با کیفیت است . داشتن ضمانت اصالت کالا از نقاط قوت این برند می باشد . عملکرد بالا، مقاومت و مکانیزم هیدرولیکی ازسایر نقاط قوت این جک برقی است . کیفیت محصولات جک جنیوس در مراحل مختلف مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته در ارزیابی خود را به بهترین نحو نشان دهد. 

مشخصات جک جنیوس :

در دو نوع الکترومکانیکی و هیدرولیکی تقسیم می شود .

مقاومت بالا در برابر ضربه

قیمت مناسب

زاویه بازشوندگی تا 110 درجه

توان جابه جایی در تا عرض چهار متر

متعلقات جک برقی جنیوس :

دو عدد بازو ، ریموت کنترل ، مدار فرمان ، چشمی ، فلاشر ، خازن

جک برقی تیتان :

 

 

شرکت تیتان نزدیک به بیست سال است که در زمینه سیستم های ایمنی درب اتوماتیک در ایتالیا فعالیت می کند . مهمترین ویژگی کمپانی تیتان ارتباط موثر با مشتریان است . در ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش بسیار موفق واقع شده است . جک پارکینگی تیتان علاوه بر نصب آسان ، دارای 5 سال گارانتی نیز می باشد .

مشخصات جک تیتان :

نصب و راه اندازی راحت و سریع

ارتباط آسان

تنوع بالا و کیفیت مرغوب

بسته بندی مطمئن

گارانتی 5 ساله

قیمت جک تیتان :

قیمت جک برقی به ویژگی هایی زیادی بستگی دارد از جمله کیفیت ، وارداتی و صادراتی بودن جک برقی تیتان در عمل ثابت کرده است که یک برند ایتالیایی درجه یک است که ساختار آن بسیار حرفه ای می باشد . برخلاف سایر برندهای ایتالیایی در بازار، جک تیتان از قیمت متعادلی برخوردار می باشد که از کیفیت مرغوبی برخوردار است . قیمت تایتان کاملا رقابتی است و طبق معیارهای مشتری به عنوان محصول رده متوسط ​​شناخته شده است . قیمت جک پارکینگی تیتان با توجه به تحریم ها دچار تغییر می شود .

کرکره برقی :

کرکره برقی یکی از انواع درب اتوماتیک پارکینگی است که بسیار گسترده بوده و امنیت بالایی دارد . درب های اتوماتیک کرکره ای را می توان در انواع ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی نصب کرد که نقش مثبتی در افزایش امنیت و حفاظت از اموال و فضای شما ایفا می کند . بنابراین باید استحکام بالایی داشته باشد . توصیه می شود در هنگام خرید از کیفیت و اجزای کرکره برقی با آگاهی کافی اطمینان حاصل کنید تا بتوانید در طولانی مدت از آن ها استفاده بهینه کنید .

انواع کرکره برقی :

از نظر جنس و کاربرد در انواع مختلفی تقسیم می شود : 

فولادی ، پلی کربنات ، آلومینیوم ، گالوانیزه

تیغه های کرکره برقی ، در ابعاد مختلفی تولید می شود از جمله 40 ، 60 ، 80 ف 90 ، 100 ، 120 ، 140 ، 160 ، 180 ، 220 که از پرمصرف ترین آن ها 60 ، 80 ، 100 می باشد که حدود 95درصدر از بازار را به خود اختصاص داده است . برای درب هایی با عرض زیاد باید از تیغه هایی با ابعاد بزرگتر استفاده کرد که از مقاومت بالایی برخوردار هستند .

تیغه آلومینیوم :

در دو مدل فوم دار و بدون فوم موجود هستند .

تیغه فوم دار : در بخش داخلی تیغه ها ازفوم برای استحکام و عایق شدن صدا و حرارت استفاده می شود و به صورت تزریقی داخل تیغه قرار می گیرد .

تیغه بدون فوم : اکثر تیغه های موجود در بازار از نوع بدون فوم هستند .

کرکره آلومینیوم یکی از رایج ترین انواع کرکره های موجود در بازار هستند . ویژگی های این محصول: قیمت این نوع تیغه مقرون به صرفه است ، از لحظا ظاهری بسیار پرکاربرد بوده و مهم ترین ویژگی آن قابل استفاده در هر وزنی می باشد و ضد خش است . تیغه کرکره آلومینیومی از بلیت فابریک یا شمش آلومینیومی 6063 ساخته شده است که به روش اکستروژن و رنگ الکترواستاتیک ساخته می شود . تیغه کرکره به صورت تک پل ، دو پل ، سه پل و ... موجود می باشد . پل تیغه در برابر فشار مقاوم بوده و در سایزهای 40 ، 60 ، 80 ، 100 میلی متری موجود می باشد . مقاومت تیغه های گالوانیزه در مقایسه با آلومینیوم بسیار بالاتر می باشد از لحاظ فشاری و برشی به دلیل فوم دار بودن تیغه گالوانیزه ، عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی محسوب می شوند . کیفیت تیغه ها به ضخامت ورق گالوانیزه ، کیفیت فوم تزریقی و رنگ تیغه ها بستگی دارد . از معایب این نوع کرکره امکان زنگ زدگی در محیط های مرطوب و شرجی وجود دارد .

تیغه فولادی :

به شکل تک جداره استفاده می شود که برخلاف مدل های آلومینیوم ، گالوانیزه که به صورت دو جداره تولید می شند این نوع تیغه تک جداره می باشد. و همین موضوع باعث استقاومت بالای تیغه فولادی شده است . از مزایا تیغه فولادی ضد سرقت بودن و مقاومت در برابر ضربات می باشد . کرکره فولادی معمولا در ورودی ها و پنجره ها نصب می شوند و مقاومت بالایی دارند .

مشخصات تیغه فولادی :

تیغه فولادی کرکره دارای هزینه گرانتر و همچنین مقاومت بالایی است .

مقاومت در برابر ضربه و مقاوم در برابر فرسایش ، باد و باران

ضد سرقت بودن

عمر مفید

عایق حرارت و صدا

انواع تیغه فولادی :

دو جداره، تک جداره، دو جداره فوم دار

تیغه پلی کربنات :

از کیفیت و ظاهر زیبایی برخوردار هستند همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه ، فشار وحرارت دارند . این تیغه ها از امنیت بالایی برخوردار هستند .

تیغه پلی کربنات که بیشتر با نام کرکره شفاف شناخته می شود از پلیمری مقاوم ساخته شده است که به دلیل مقاومت بالا در مکان های امنیتی مختلف استفاده می شود . این تیغه کرکره برقی دارای ویژگی های زیر است :

ضد گلوله

مقوم در برابر حرارت

طراحی زیبا و شیک

در رنگ های مختلفی مانند شیشه ای، آبی، مسی، دودی و ... ساخته می شوند .

کرکره پلی کربنات یا شفاف معمولاً برای مکان های امنیتی و مهم مانند بانک ها و صرافی ها کاربرد دارد که در شب نیز قابل رویت باشد. این نوع کرکره برقی علاوه بر ورود نور و محافظت در برابر اشعه تابش خورشید ، دارای بالاترین ضریب ایمنی در مقایسه با سایر تیغه های کرکره اتوماتیک می باشد .

پست های اخیر

برند جک جینوس و تیتان چیست ؟
عیب یابی جک پارکینگی
مزایای جک پارکینگی
آیا درب های اتوماتیک به اندازه کافی امن هستند ؟
مقایسه دو برند دزدگیر سایلکس و کلاسیک
3 نکته در مورد دزدگیر ماکن ارزان قیمت
مناسب ترین راهکار جلوگیری از سرقت و دزدی و مقابله با سارقان
خبر نحوه آموزش نصب بیم خطی