پشتیبان مشتری

3 نکته در مورد دزدگیر ماکن ارزان قیمت

3 نکته در مورد دزدگیر ماکن ارزان قیمت

سرقت متعدد با روش‌های مختلف از منازل امروزه شما را هم نگران کرده است ؟ ش ما به عنوان صاحب‌خانه یا مدیر یک ساختمان برای امنیت ساختمان‌تان چه کارهایی را انجام داده‌اید . کارشناسان زیادی راجع به اهمیت خرید و نصب دزدگیر منزل اشاره کرده‌اند اما کمتر کارشناسی راجع به نکاتی که نباید در مورد دزدگیر ارزان‌ قیمت منزل بدانیم صحبت کرده است .

به گزارش ایسنا به نقل از کارشناس دزدگیر اماکن ارتباط نماگستر ، بسیاری از کارخانه‌ها و افراد فروشنده نکاتی را در مورد دزدگیر ارزان قیمت نمی‌گویند اما ما به شما رموز دزدگیر اماکن ارزان قیمت را می‌گوییم .

مهمترین مشکل ، نصب دزدگیر ارزان قیمت است

نصب دزدگیر ارزان قیمت هزینه‌ی کابل‌کشی زیادی دارد و در واقع همان هزینه‌ی دزدگیر بی‌سیم را در واقع پرداخت کرده‌اید ؛ در ضمن خرابی و زیبایی منزل یا ساختمان‌تان را نیز در نظر بگیرید میزان خرابی در دزدگیر با سیم بیشتر از دزدگیر بی‌سیم می‌باشد .

امکانات کم دزدگیر اماکن ارزان قیمت

از جمله امکاناتی که دزدگیر ارزان قیمت ندارند قابلیت دریافت پیامک و سنسور مختلف می‌باشد اما دزدگیر جی‌ ام‌ کا با قیمت مناسب مثلاً دزدگیر جی ام کا 910 دارای سه عدد رله جهت کنترل وسایل برقی می‌باشد اما دزدگیر ارزان بی‌کیفیت این امکانات را ندارند .

نداشتن بیمه دزدگیر

دزدگیر ارزان دارای بیمه نیستند اما به طور مثال دزدگیر جی ام کا که البته قیمت گرانی هم ندارد دارای بیمه‌نامه سرقت بیمه ایران می‌باشد .

دزدگیر منزل چی بخرم ؟

 

 

با توجه به مطالب بالا شاید برایتان سؤال شده که پس من برای دزدگیر ساختمان چه دزدگیری بخرم ؟ کارشناس  مجموعه امنیتی سی کم جواب این سؤال را اینگونه می‌دهد که به نظرش با 15سال سابقه‌ای که در حوزه دوربین مداربسته و دزدگیر داشته ، برند جی ام کا و برند کلاسیک برندهای خوبی هستند و با توجه به این که خرید دزدگیر اماکن جی ام کا دارای بیمه‌نامه ایران هستند و اکثرشان سیم‌کارتی هستند به راحتی هر جا که باشید تماس تلفنی و پیامک سرقت را خواهید داشت و همچنین نصب این دزدگیر زمان کمی می‌برد و هزینه‌ی کمی دارد .

پست های اخیر

برند جک جینوس و تیتان چیست ؟
عیب یابی جک پارکینگی
مزایای جک پارکینگی
آیا درب های اتوماتیک به اندازه کافی امن هستند ؟
مقایسه دو برند دزدگیر سایلکس و کلاسیک
3 نکته در مورد دزدگیر ماکن ارزان قیمت
مناسب ترین راهکار جلوگیری از سرقت و دزدی و مقابله با سارقان
خبر نحوه آموزش نصب بیم خطی