پشتیبان مشتری

آیا درب های اتوماتیک به اندازه کافی امن هستند ؟

آیا درب های اتوماتیک به اندازه کافی امن هستند ؟

 

 

درب ها در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند و انواع درب ها در مدل های مختلف وجود دارد . درب اتوماتیک نوعی درب می‌باشد که در هنگام باز و بسته کردن آن نیازی به هیچ گونه نیروی دست نمی باشد و نیروی لازم برای باز و بسته کردن آن از طریق برد الکتریکی و موتور الکتریکی به وجود می آید. همانطور که میدانید ، امروزه زندگی با کمک تکنولوژی پیشرفته و با اختراع انواع گوناگون وسایل رفاهی به سوی آسایش و راحتی افراد می رود .  درب های اتوماتیک یکی از تکنولوژی هایی است که به خاطر مزایایی که دارد ، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است . درب اتوماتیک در بسیاری از مکان ها به خصوص ساختمان ها و مجتمع های تجاری کاربرد دارند . درب اتوماتیک بسته به مدل آن به دو صورت افقی و عمودی باز و بسته می شود . درب های شیشه ای معمولا افقی و درب های پارکینگ و حفاظتی به صورت عمودی کاربرد دارند .

انواع مختلف درب های اتوماتیک

از مدل های مختلف برای خرید درب اتومات می توان به درب اتوماتیک شیشه ای ، درب اتوماتیک تلسکوپی ، درب اتوماتیک پارکینگی و درب کرکره برقی اشاره کرد.

درب اتوماتیک پارکینگی : درب اتوماتیک پارکینگی یا همان درب اتوماتیک حفاظتی معمولا در مکان های عمومی و خاص کاربرد دارند . استفاده از این درب ها به منظور حفاظت از مکان های خاص می باشد . درب های اتوماتیک پارکینگی در مدل های مختلفی موجود است که از طریق ریموت باز و بسته می شوند و هیچ گونه نیروی دستی در باز و بسته کردن آن دخالت ندارد .

درب کرکره برقی : کرکره برقی مدل پیشرفته شده، کرکره ساده و قدیمی است . این مدل از درب اتوماتیک به دلیل قیمت مناسبی که دارد بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است . از درب کرکره برقی برای پارکینگ استفاده می کنند . قیمت این درب ها به متریال به کار رفته در آن ها بستگی دارد . درب های کرکره برقی که برای پارکینگ کاربرد دارند ؛ از جنس گالوانیزه هستند و قیمت مناسب تری نسبت به بقیه مدل ها دارد .

درب اتوماتیک شیشه ای : این مدل از درب ها از شیشه و ست فریم در اشکال مختلف ساخته می شوند . در درب اتوماتیک شیشه ای هیچ گونه محدودیتی در اندازه و طرح آن وجود ندارد و در بسیاری از مکان ها می توان از آن استفاده کرد . این نوع درب بیشتر به منظور جداسازی فضا در مکان های شلوغ و پرتردد کاربرد دارد . به دلیل ظاهر زیبایی که دارد بسیار مورد پسند مشتریان بوده است .

آیا درب های اتوماتیک به اندازه کافی امن هستند ؟

 

 

درب های اتوماتیک از مناسب ترین گزینه ها برای انتخاب درب های ورودی هستند این درب ها از امنیت بالایی برخوردار هستند و برای مکان های خاص گزینه ی بسیار مناسبی هستند . امنیت این درب ها به این صورت است که با ریموت مخصوص به خود باز می شوند و در غیر این صورت این درب ها باز نمی شوند .

چنانچه میخواهید امنیت این درب ها را بیشتر کنید میتوانید اقدامات زیر را انجام دهید :

برای درب جک برقی پارکینگی میتوانید از قفل های برقی استفاده کنید . این کار امنیت درب اتوماتیک را افزایش می دهد .

حتما بعد از نصب درهای اتوماتیک از قرار دادن تنظیمات پیش فرض آن در اختیار افراد خود داری کنید .

آژیر های هشدار دهنده ای وجود دارند که می توانید بر روی این درب ها نصب کنید و در مواقع خطر شما را مطلع سازند .

چنانچه از درب های اتوماتیک در مکان هایی که دارای اشیاء گرانبها هستند استفاده می کنید بهتر است ریموت درب را نزد خود نگه دارید .

مزایای درب های اتوماتیکی

درب های اتوماتیکی علاوه بر کاربرد هایی که دارند مزایایی زیادی هم دارند که در ادامه چند مورد آنها را برای شما شرح می دهیم . به دلیل سرعت عمل بالایی که دارند برای مکان های پر جنب و جوش بسیار مناسب هستند . همچنین در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مانع ورود آلودگی و گرد و خاک می شوند . با شکل و ظاهر ، خاص و زیبایی که دارد باعث زیبایی ظاهری ساختمان و جذب مشتری در اماکن تفریحی و تجاری می شوند . استفاده راحت و آسان از مزایای دیگر این درب ها هستند . همچنین امنیت و ایمنی بسیار بالای این درب ها از هر گونه تلفات جانی و مالی جلوگیری می کند . این ویژگی باعث کاربردی شدن این درب ها نسبت به بقیه درب ها است . درب های اتوماتیکی را می توانید در طرح و اندازه های دلخواه خود سفارش دهید . به دلیل استفاده از بهترین متریال در ساخت این درب ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . مزایای دیگر این درب ها استفاده آسان و راحت از آنها است که بدون دخالت هیچ گونه نیروی فیزیکی و دستی درب به صورت خودکار باز و بسته می شود .

نکات مهم در مورد درب اتوماتیک

 

 

یکی از نکات مهم این درب ها نگهداری و تمیز کردن آنها است . برای اینکه این درب ها طول عمر زیادی داشته باشند باید هر چند وقت یکبار بررسی شوند. در هنگام بررسی چنانچه لازم باشد باید روغن کاری شوند تا زنگ نزنند . در صورتی که درب شما از جنس چوب باشد بعد از گذشت مدتی فرسوده می شود .  همانطور که می دانید درب های اتوماتیکی نسبت به درب های عادی از قیمت های بالاتری برخوردارند . قیمت بالای این درب ها، به دلیل وجود قطعات و تجهیزات پیشرفته و ویژگی های خاصی که دارند است . در کنار استفاده ی راحت از این درب ها می توان به این مورد اشاره کرد که در هنگام قطع برق دیگر نمی توان این درب ها استفاده کرد . هنگام نصب این درب ها هزینه ی زیادی صرف می شود چرا که ، هر کسی نمی تواند این درب ها را نصب کند و باید حتما افراد متخصص این کار را انجام دهند . همانطور که گفته شد در صورت قطعی برق این درب ها به صورت خودکار باز نمی شوند . در چنین شرایطی شما مجبور هستید با نیروی دست این درب ها را باز کنید . 

به دلیل امنیت بسیار بالایی که این درب ها دارند در میان مردم بسیار محبوب و پر کار آمد واقع شده اند . درب های اتوماتیک با رعایت نکاتی که به آن ها اشاره کردیم بسیار ایمن بوده و هیچ گونه خطری برای امنیت شما نخواهند داشت.  برای خرید درب اتوماتیک می توانید به سایت فروشگاه امنیتی سی کم مراجعه نمایید و با راهنمایی کارشناسان مجرب این شرکت ، درب اتوماتیک موردنظر خود را تهیه کنید . 

پست های اخیر

برند جک جینوس و تیتان چیست ؟
عیب یابی جک پارکینگی
مزایای جک پارکینگی
آیا درب های اتوماتیک به اندازه کافی امن هستند ؟
مقایسه دو برند دزدگیر سایلکس و کلاسیک
3 نکته در مورد دزدگیر ماکن ارزان قیمت
مناسب ترین راهکار جلوگیری از سرقت و دزدی و مقابله با سارقان
خبر نحوه آموزش نصب بیم خطی