پشتیبان مشتری

مقایسه دو برند دزدگیر سایلکس و کلاسیک

مقایسه دو برند دزدگیر سایلکس و کلاسیک

این سیستم با استفاده از مکانیزم تماس گرفتن و پیام فرستادن و کشیدن آژیر در محل نصب مانع از ادامه سرقت توسط سارقین می شود . امروزه شرکت های گوناگونی دست به تولید دزدگیرهای اماکن زده‌اند و انواع دزدگیر ها را با قابلیت های گوناگون و کارایی  متفاوت روانه بازار  کرده‌اند . اما قطعاً  شما برای حفظ کل دارایی خود نیازمند این هستید که بهترین و کارآمدترین دستگاه دزدگیر را انتخاب کنید .

بهترین برندهای دزدگیر اماکن

بهترین برند های دزدگیر اماکن در بازار برندهای ایرانی هستند زیرا برندهای خارجی  یا گران قیمت هستند و یا ورود آنها تحریم می‌شود و یا افراد سودجویی دست به تولید مدل فیک آن ها می زنند که برای مصرف کنندگان قابل تشخیص نیست. برندهای چینی هم با مشکل گارانتی و یا تامین قطعات مواجه هستند و فاقد باطری بکاپ برای زمان قطع برق هستند . 

اما برندهای ایرانی تولید داخلی هستند و تامین قطعات و گارانتی آنها همیشه در دسترس است. و مدل تقلبی فیک هم ندارند . انواع برندهای دزدگیر اماکن معتبر در ایران می توان به فایروال ، کلاسیک ، سایلکس ، مستر ، گپ ، جی ام کا و غیره اشاره کرد . هر دوی این برند دارای مدل سیم کارتی می باشد که اعلام سرقت را از طریق تلفن کردن و پیام فرستادن و صدای آژیر در محل نصب اعلام می‌کنند اما تفاوت‌هایی بین این دو مدل از دزدگیر اماکن وجود دارد .

مقایسه دزدگیر سایلکس و کلاسیک

 


در درجه اول از لحاظ سال تولید بین دو برند سایلکس و کلاسیک، برند کلاسیک قدیمی تر و پر آوازه تر است و سال ۱۳۶۲ شروع به تولید و ساخت انواع دزدگیر اماکن کرده است در حالی که برند سایلکس دارای ۲۰ سال تجربه تولید دزدگیر اماکن است . جدیدترین مدل دزدگیر سیم کارتی کلاسیک مدل z4 با تلفن کننده سیم کارتی G1 است و در دزدگیر سایلکس جدیدترین مدل سیم کارتی آن SG8 می باشد . تفاوت اصلی و قابل شهود در این دو مدل دزدگیر این است که در برند کلاسیک پنل مرکزی و تلفن کننده سیمکارتی  ان جدا از هم هستند و هنگام نصب  ۲ دستگاه در کنار هم نصب می شود که این امر نه  جزء مزایا و نه  معایب این برند به حساب می آید. فقط از لحاظ گرفتن فضا نسبت به مدلSG8  سایلکس که هم پنل و هم تلفن کننده سیمکارتی آن در یک دستگاه تعبیه شده است فضای بیشتری را اشغال می کند .

از لحاظ تعداد زون ها دستگاه کلاسیک دارای ۴ زون بی سیم و باسیم می باشد و دستگاه سایلکس دارای پنج زون با سیم و بی سیم میباشد .(زون محل اتصال سنسورهای چشمی به دستگاه می باشد ، یعنی هرچه تعداد زون  یک دستگاه بیشتر باشد میتوان تعداد چشمی بالاتری را مستقیم و  بدون نیاز به سری کردن به دستگاه متصل کرد ) . در دستگاه کلاسیک امکان قطع و وصل جریان برق وجود دارد اما رله مربوط به این کار در این دستگاه تعبیه نشده است و شما باید به صورت جداگانه این رله  را تهیه فرمایید و به این دستگاه اضافه کنید . اما درمدل دستگاه دزدگیر SG8S  سایلکس ما شاهد وجود یک رله برای قطع و وصل جریان برق و در مدل SG8Q آن شاهد ۷رله برای قطع و وصل جریان برق هستیم .
 

پست های اخیر

برند جک جینوس و تیتان چیست ؟
عیب یابی جک پارکینگی
مزایای جک پارکینگی
آیا درب های اتوماتیک به اندازه کافی امن هستند ؟
مقایسه دو برند دزدگیر سایلکس و کلاسیک
3 نکته در مورد دزدگیر ماکن ارزان قیمت
مناسب ترین راهکار جلوگیری از سرقت و دزدی و مقابله با سارقان
خبر نحوه آموزش نصب بیم خطی