پشتیبان مشتری

مزایای جک پارکینگی

مزایای جک پارکینگی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا ، مزایا خرید جک پارکینگیپیشرفت فناوری تاثیر بسزایی در تمام جنبه های زندگی مردم داشته است . یکی از این گزینه ها ، درب اتوماتیک پارکینگ است . خرید جک پارکینگی در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری به امری عادی تبدیل شده است و تمامی این موارد به کمک جک پارکینگی انجام می شود .

 

 

جک پارکینگی که به جک برقی ، جک بازویی ، جک درب اتوماتیک شناخته شده است یکی از اجزای مهم درب اتوماتیک پارکینگی می باشد . که مانند یک اهرم وظیفه باز و بسته کردن درب را انجام می دهد .

عملکرد این دستگاه بسیار ساده است و تنها با فشار دادن دکمه ریموت درب باز و بسته می شود . جک پارکینگ نقش اساسی در راحتی و امنیت هر ساختمان دارد که باید توسط افراد متخصص و از فروشگاه های معتبر خریداری و نصب شود . از نظر مکانیزم ، جک درب اتوماتیک در دو مدل هیدرولیک و الکترومکانیکی تقسیم می شود .

جک هیدرولیک : موتور قوی تری دارد و برای مکان های پر رفت و آمد مناسب است . و قیمت گران تری نسبت به مدل الکترومکانیک دارد .

جک الکترومکانیکی :  در ساختمان های کم تردد و حداقل 50 واحد استفاده می شود و هزینه کمتری دارد .

برای صرف هزینه کمتر برای سرویس و تعمیرات هنگام خرید جک پارکینگی باید مواردی مانند وزن درب، میزان تردد ، کاربری ، نوع و برند جک و شمالی یا جنوبی بودن ساختمان را در نظر بگیرید . 

وزن درب : به عنوان مثال درب سنگین برای نصب بازوهای قوی تری نیاز دارد که تاثیر مستقیمی در بالا رفتن قیمت دارد .

تعداد تردد : ساختمان هایی با تردد بالا از جک قوی تری استفاده می کنند که شامل جک هیدرولیک می شود . و برای تردد کم تر ، مدل الکترومکانیکی مناسب است .

عرض درب : عرض استاندارد درب معمولاً 1.8 متر است. اگر عرض درب بیشتر باشد ، شفت عریض تری مورد نیاز است .

لوازم جانبی جک پارکینگی :

شامل فلاشر ، چشمی ، ریموت ، مدار کنتترل ، رتور یا چرخانه ، چرخ دنده ، میله ماردان می باشد .

چشمی : یکی از اجزای مهم درب اتوماتیک پارکینگی است که با ارسال مادون قرمز از فرستنده و دریافت آن از سوی گیرنده ، وجود مانع را تشخیص می دهد . چشمی ها باید دقیقاً در یک تراز و رو به روی یکدیگر قرار بگیرند . 

فلاشر : شامل لامپ زرد یا نارنجی رنگ است که از پوشش پلاستیکی شفاف تشکیل شده است . فلاشر با روشن شدن چراغ باز و بسته شدن درب را اعلام می کند .

ریموت : با فشردن دکمه ریموت به جک فرمان حرکت و توقف را می دهد. و در انواع مختلف کد لرنینگ ، هاپینگ کد ، بلوتوثی ، دیپ سوئیچ موجود است . ریموت فابریک تولید مستقیم از کمپانی اصلی می باشد .

مزایا ریموت فابریک :

امنیت بالا

خدمات مناسب

قابلیت ست شدن با گیرنده و فرکانس درست

فرکانس قوی

عملکرد عالی

عدم نیاز به تعمیر یا تعویض

دارای مداری قوی و عمر بالا

مدار فرمان : به طور کلی یکی از اجزای اصلی درب اتوماتیک این بخش است و تمامی دستوراتی مانند زمان باز و بسته شدن ، سرعت عملکرد و ... را به سایر قطعات صادر می کند .

میله ماردان : قطعه ای مارپیچ که نیروی چرخشی موتور را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می کند .

استاتور : قطعه ای ثابت است که در موتور قرار می گیرد و میدان مغناطیسی در جک ایجاد می کند .

رتور : شامل یک هسته متحرک است که در موتور الکتریکی قرار می گیرد . 

چرخ دنده برنجی : بدنه چرخ دنده دندانه ای بوده و نیرو برای جک را ایجاد می کند . نیرو از گیربکس به میله ماردان منتقل می شود .

پست های اخیر

برند جک جینوس و تیتان چیست ؟
عیب یابی جک پارکینگی
مزایای جک پارکینگی
آیا درب های اتوماتیک به اندازه کافی امن هستند ؟
مقایسه دو برند دزدگیر سایلکس و کلاسیک
3 نکته در مورد دزدگیر ماکن ارزان قیمت
مناسب ترین راهکار جلوگیری از سرقت و دزدی و مقابله با سارقان
خبر نحوه آموزش نصب بیم خطی